Aby zapewnić najlepszą jakość dostarczanych usług strona wykorzystuje pliki cookie. Ustawienia cookies możesz zmienić w dowolnym czasie. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz ich umieszczenie w swoim systemie. Więcej informacji    |    Rozumiem, wyłącz to powiadomienie.

O serwisie FOX Play


Czym jest FOX Play? 
FOX Play to serwis VOD oferujący bezpłatny dostęp do najatrakcyjniejszych produkcji z kanałów FOX i FOX Comedy oraz wielu materiałów dodatkowych. Można z niego korzystać za pośrednictwem strony foxplay.pl oraz aplikacji mobilnych.

Jak uzyskać dostęp do FOX Play?
FOX Play jest darmowy w ramach abonamentu telewizyjnego u wybranych Operatorów kablowych i satelitarnych. Użytkownicy mogą oglądać najnowsze odcinki programów z kanałów FOX i FOX Comedy z wykorzystaniem swoich danych abonenckich.

W jaki sposób mogę się zalogować do FOX Play?
Użyj nazwy użytkownika i hasła, których używałeś do tej pory, by logować się do swojego konta abonenta u wybranego Operatora. Skontaktuj się ze swoim Operatorem, jeśli masz problemy z logowaniem, lub masz wątpliwości, jakie dane abonenckie są potrzebne.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z FOX Play?
Obecnie korzystanie z FOX Play jest możliwe za pośrednictwem strony foxplay.pl oraz aplikacji mobilnych na urządzenia z systemem iOS i Android

Dlaczego warto założyć konto w FOX Play?
Konto użytkownika w FOX Play umożliwia powrót do oglądania przerwanego programu (w tym dokończenie oglądania na innym urządzeniu), ustawianie przypomnień, ocenianie seriali, tworzenie listy ulubionych oraz ustawienie kontroli rodzicielskiej z ograniczeniami wiekowymi dla pozostałych członków rodziny.

Materiały wideo w FOX Play


Programy z jakich kanałów FOX International Channels znajdę w FOX Play? 
W FOX Play znajdziesz programy z kanałów FOX i FOX Comedy, a ich dostępność jest uzależniona od posiadanego abonamentu kablowego / satelitarnego.

Dlaczego po zalogowaniu do serwisu część programów zniknęła?
Po zalogowaniu do FOX Play serwis wyświetli tylko treści oferowane w ramach abonamentu telewizyjnego, jaki masz u swojego Operatora.

Czy mogę kontrolować, co oglądają moje dzieci w ramach FOX Play?
Zachęcamy do skorzystania z opcji kontroli rodzicielskiej dostępnej w panelu użytkownika. Dla każdego z członków rodziny możesz stworzyć profile z ograniczeniami wiekowymi, a treści przeznaczone dla starszych widzów mogą zostać zabezpieczone kodem PIN.

Jakiej jakości pliki wideo są dostępne w FOX Play?
FOX Play oferuje treści wideo w jakości HD (720p). Ze względu na ograniczenia licencyjne, wybrane programy mogą być dostępne wyłącznie w jakości SD.

Dlaczego jakość obrazu podczas oglądania zmienia się?
FOX Play dostosowuje parametry transmisji wideo do szybkości twojego łącza internetowego. Jeśli jego przepustowość zwiększy się, jakość obrazu również ulegnie poprawie.

Gdzie mogę sprawdzić, jakie programy trafią niebawem do FOX Play?
Przeglądając aplikację, w wielu miejscach zauważysz daty dostępności materiałów - zarówno daty wygaśnięcia wybranych treści, jak i daty pojawienia się nowych odcinków w FOX Play. Ustaw przypomnienie, by już nigdy nie przegapić nowych odcinków swoich ulubionych seriali.

Dlaczego niektóre programy znikają po kilku dniach, a inne są dostępne przez znacznie dłuższy okres?
Dostępność danego tytułu w aplikacji FOX Play wynika z zakresu praw licencyjnych. W przypadku tytułów premierowych najczęściej jest ona ograniczona do kilku-kilkunastu dni. Pełne sezony wcześniej emitowanych seriali z kolei zazwyczaj dostępne są dłużej.

Czy mogę pobrać moje ulubione programy, by oglądać je później w trybie offline? 
FOX Play nie oferuje funkcjonalności trybu offline, a wszystkie treści są przesyłane wprost z naszych serwerów.

Czy mogę korzystać z FOX Play, kiedy przebywam za granicą?
Ze względu na zakres praw licencyjnych, pliki wideo w serwisie FOX Play są geoblokowane - oznacza to, że dostęp do nich możliwy jest tylko na terenie Polski.

Czy serwis zawiera treści typu „pay per view”? Czy mogę zapłacić za wybrany program i zachować go niezależnie od dat jego dostępności w FOX Play? 
Aplikacja FOX Play nie oferuje takich funkcji.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o moim ulubionym programie w FOX Play?
Polecamy dodatkowe zakładki, takie jak ”materiały dodatkowe” czy ”bohaterowie”. Obie znajdziesz na podstronie wybranego serialu.

Jakie wymaganie sprzętowe muszę spełnić, by korzystać z FOX Play?
Pełna wersja serwisu w wersji dla przeglądarek internetowych znajduje się pod adresem foxplay.pl. Rekomendujemy przeglądarkę Mozilla Firefox. Jeśli wystąpią problemy z odtwarzaniem, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję pluginu Silverlight.
FOX Play dostępny jest także w ramach aplikacji dla systemów iOS (wymagana jest wersja iOS 7 lub nowsza) i Android (wymagana jest wersja Android 4 lub nowsza). Obie wersje aplikacji można pobrać na telefony i tablety z odpowiednimi systemami. 

Mój Operator telewizyjny


Nie znam danych do logowania za pośrednictwem mojego Operatora telewizyjnego. Co zrobić?
W większości przypadków dane do logowania są takie same, jak numer abonenta i hasło używane do zarządzania usługami telewizyjnymi. Jeśli nie posiadasz konta lub nie masz pewności, jakich danych użyć, skontaktuj się z twoim Operatorem.

Czy FOX uzyskuje dostęp do moich danych abonenckich?
Nie, proces logowania w aplikacji jest szyfrowany, anonimowy i całkowicie bezpieczny, a FOX Play nigdy nie uzyskuje dostępu do twoich danych abonenckich.

Dlaczego mojego Operatora nie ma na liście dostawców oferujących FOX Play?
Prosimy o kontakt z twoim dostawcą usług i zapytanie o datę dostępności FOX Play w wybranej platformie. Polecamy zapoznać się z usługami na żądanie u swojego Operatora, gdzie treści FOX i FOX Comedy również mogą być dostępne.

Instrukcje i inf. techniczne


Jakie urządzenia / przeglądarki są obsługiwane przez FOX Play?
PC / Mac
Odtwarzanie na komputerze PC lub Mac wymaga zainstalowania pluginu Silverlight. Wymagania dla Silverlight znajdziesz pod poniższym linkiem: (http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx)
Niektóre wersje przeglądarki Google Chrome nie są obsługiwane, stąd rekomendujemy skorzystanie z najnowszych wersji Mozilla Firefox lub Internet Explorera. Jeśli potrzebujesz pomocy z zainstalowaniem pluginu Silverlight, sprawdź odpowiednią sekcję poniżej.

Jak mogę się zarejestrować?
Do oglądania pełnych odcinków nie musisz rejestrować konta - wystarczy zalogować się przy użyciu danych abonenta. Jednak aby skorzystać z mechanizmu kontroli rodzicielskiej, systemu rekomendacji, czy innych funkcjonalności serwisu, polecamy uzupełnić swoje konto o nazwę użytkownika, adres email i wiek. Logowanie odbywa się poprzez link w prawym górnym rogu ekranu. Wybierz swojego Operatora, a następnie zaloguj się swoimi danymi abonenta. Skontaktuj się z wybranym Operatorem, jeśli masz problemy z logowaniem, lub nie masz pewności, jakich danych użyć.

Ile urządzeń mogę połączyć z profilem w FOX Play?
Możesz podłączyć do 5 urządzeń jednocześnie. Od chwili dodania urządzenia, nie może ono zostać usunięte lub zastąpione przez okres 90 dni.

Jak mogę odzyskać moje hasło?
Wybierz odpowiednią opcję w oknie logowania i wpisz swój adres email, a hasło zostanie przesłane w wiadomości.

Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do FOX Play zza granicy?
Ze względu na zakres praw licencyjnych, pełne odcinki nie są dostępne poza granicami Polski.

Jak mogę włączyć mechanizm kontroli rodzicielskiej?
Po uzupełnieniu konta możesz aktywować mechanizm kontroli rodzicielskiej dla odpowiedniej kategorii programów. By odtworzyć zabezpieczoną treść, użytkownik każdego profilu (włączając profil administratora), będzie musiał wpisać ustalony wcześniej kod PIN. Dodatkowo profil administratora umożliwia ustalanie poziomu wiekowego dla pozostałych profili użytkowników.

W jaki sposób mogę zgłaszać błędy? 
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. W wiadomości prosimy o podanie urządzenia, na którym wystąpił problem, a w przypadku wersji PC / Mac także używanej przeglądarki i wersji systemu operacyjnego.

Problemy z odtwarzaniem wideo


Jakość wideo w serwisie mnie nie zadowala. Jak mogę ją poprawić?
FOX Play przesyła pliki wideo w jakości HD, dlatego łącze o przepustowości co najmniej 1.5 Mbps (rekomendowane 5 Mbps) jest wymagane do poprawnej pracy serwisu. Jakość obrazu jest dostosowywana do jakości łącza, dlatego jeśli obraz przez dłuższy czas jest niezadowalający sprawdź, czy twoje łącze nie jest nadmiernie obciążone przez inne urządzenia korzystające w tym czasie z sieci.
Jeśli korzystasz z internetu w miejscu publicznym pamiętaj, że łącza takie często posiadają ograniczenie przepustowości na użytkownika. Jeśli sądzisz, że prędkość łącza może być problemem, sprawdź jego przepustowość online. Odwiedź speedtest.net i kliknij w zielony przycisk z napisem Begin Test.

Odtwarzanie nie działa, kiedy odwiedzam stronę internetową na telefonie czy tablecie.
Fox Play nie umożliwia odtwarzania plików wideo podczas przeglądania strony internetowej na urządzeniu mobilnym. Aby odtwarzać treści w serwisie za pomocą tabletu czy telefonu, pobierz na swoje urządzenie naszą darmową aplikację.

Mam problemy z korzystaniem z serwisu, kiedy używam Google Chrome w systemie Mac OSX
Google Chrome w systemie Mac OSX nie obsługuje pluginu Silverlight, który jest wymaganym składnikiem serwisu FOX Play. Prosimy skorzystać z innej przeglądarki. Listę obsługiwanych przeglądarek znajdziesz w sekcji zatytułowanej „Jak włączyć plugin Silverlight".

Co zrobić, gdy wyświetli się komunikat „Wybrana treść jest niedostępna"?
Prawdopodobnie plik wideo jest geoblokowany, a połączenie wykonujesz spoza granic Polski. Dodatkowo upewnij się, że w tym samym czasie nie trwają inne sesje przypisane do twojego konta. W ramach tego samego konta abonenckiego można oglądać do 2 programów jednocześnie.

Co zrobić w przypadku wyświetlenia komunikatu ”Nie masz uprawnień do odtwarzania wybranego programu"
Upewnij się, że w swoim pakiecie telewizji płatnej posiadasz subskrypcję kanału z którego pochodzi wybrana treść.

Co zrobić w przypadku wyświetlenia komunikatu „Osiągnięto limit podłączonych urządzeń":
Wejdź do panelu ustawień poprzez Profil -> Moje urządzenia i usuń / edytuj obecnie autoryzowane urządzenia.

W przypadku gdy spełniam wszystkie warunki, ale nadal nie mogę odtworzyć żadnego pliku wideo:
Spróbuj zmienić przeglądarkę, sprawdzając wcześniej listę obsługiwanych przez Silverlight systemów operacyjnych i wersji przeglądarki. Jeśli problem nadal będzie występował, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, zrestartować aplikację i spróbować ponownie.
Jeśli problemy występują po stronie aplikacji dla systemów iOS / Android, usuń aplikację, następnie zainstaluj ją ponownie, a następnie wyłącz swoje urządzenie na co najmniej 15 sekund.

Jak włączyć plugin Silverlight?
W przypadku każdej przeglądarki poza Google Chrome polecamy odwiedzenie stron pomocy Microsoft. Użytkownikom Google Chrome polecamy artykuł w centrum pomocy Google.

Firma Google wstrzymała obsługę pluginu Silverlight w nowych wersjach przeglądarki Google Chrome, można ją jednak reaktywować w korzystając z protokołu NPAPI. Wpisz w pasku przeglądarki “chrome://flags/#enable-npapi” i włącz obsługę protokołu NPAPI zgodnie ze zrzutem ekranu poniżej.

Po włączeniu protokołu zrestartuj przeglądarkę.